Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні питання корекційної педагогіки і спеціальної психології

  4. Бондар В. І., Синьов В. М. Тищенко В. В. Тенденції розвитку освіти дітей з психофізичними вадами в Європі та Україні. - C. 7-26 .
  5. Винникова Е. А. Сиситема соціального розвитку дітей з ризиком у психічному розвитку від двох до трьох років життя. - C. 27-38.
  6. Гаврилова Н. С., Борціх А. А. До питання історії розвитку корекційної освіти на Кам’янеччині. - C. 38-50 .
  7. Гаурилюс А. И. Ставлення батьків до дитини з особливостями психофізичного розвитку. - C. 50-59 .
  8. Гладуш В. А. Тенденції розвитку теорії і практики післядипломної освіти дефектологів в Україні (1950–1990 рр.). - C. 59-69 .
  9. Дегтяренко Т. В. Роль епігеномних факторів в патогенезі пренатального ураження спеціалізованих систем мозку. - C. 69-77 .
  10. Демченко І. І. Роль занять з образотворчого мистецтва в гармонійному розвитку молодших школярів з особливими освітніми потребами. - C. 78-86 .
  11. Дідик Н. М. Соціально-психологічна реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 87-96 .
  12. Кавецький В. Є. Особливості професійного консультування школярів з особливими потребами. - C. 96-103 .
  13. Каменщук Т. Д. До питання розвитку поняття "знаково-символічної системи". - C. 104-113 .
  14. Коваленко В. Є. До питання побудови індивідуального навчального плану на дитину з особливими освітніми потребами у системі індивідуального навчання. - C. 114-121 .
  15. Когут С. Я. Спеціальні дисципліни у змісті підготовкимайбутніх фахівців у галузі корекційної освіти. - C. 122-129.
  16. Козявкіна Н. В., Лунь Г. П. Програма "Рання реабілітація" за методом проф. В. Козявкіна. - C. 130-133 .
  17. Корнєв С. І. Теоретичні аспекти проблеми становлення пізнавальних процесів в роботах І. О. Сікорського. - C. 134-143 .
  18. Крутій К. Л, Горбунова Н. В. Про змістові вимоги до складання програми підготовки фахівців до абілітаційної діяльності в освітніх закладах різних типів. - C. 144-150 .
  19. Кулєша Є. М. Динамічне оцінювання – теоретична основа та опис завдань. - C. 150-159 .
  20. Лащик Я. Області використання комп'ютерів у спеціальній освіті. - C. 160-168 .
  21. Лисовская Т. В. Компетентнісний підхід як системоутворюючий компонент спеціальної освіти. - C. 168-177 .
  22. Миколайчук М. І. Наративна деконструкція в практиці соціально-педагогічного супроводу батьків дітей з психофізичними вадами. - C. 178-186.
  23. Обухова Т. И., Сороко Е. Н. Використання відеометоду у професійній підготовці вчителя-дефектолога. - C. 187-195 .
  24. Онуфрієва Л. А. Формування професіоналізму і психологічна підготовка майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 195-204 .
  25. Пахомова Н. Г. Філософські основи інтеграції медико-психологічних і педагогічних складових професійної підготовки дефектологів. - C. 205-213.
  26. Подгаєцьки А. В., Березовський В. А. Законодавче забезпечення розвитку адаптивної фізичної культури (АФК) в Україні в період з 1991 по 2012 роки. - C. 214-222 .
  27. Притиковська С. Д. Сучасні уявлення про координацію рухів та її роль в загальному розвитку. - C. 223-231 .
  28. Руденко Л. М. Детермінанти виникнення агресивної поведінки. - C. 231-242.
  29. Семак С. М. Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологія. - C. 242-251.
  30. Скиба Т. Ю., Левченко Л. С. Сучасний погляд на спеціальну освіту в умовах інклюзивного навчання. - C. 251-258.
  31. Стельмах С. С. Індивідуальна бесіда з дитиною: практичні аспекти. - C. 259-268.
  32. Федоренко І. В. Cучасні підходи до використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку. - C. 268-274.
  33. Шевцов А. Г. Обгрунтування ортопедагогіки. - C. 274-284.
  34. Яковлева С.Д. Зміни стану психофізіологічних функцій дітей молодшого шкільного віку в результаті шкільного навчання. - C. 284-291.
  35. Логопедія

  36. Шеремет М. К., Процюк Р. Г. Функціональна асиметрія головного мозку. - C. 292-301 .
  37. Андрусишина Л. Є. Розвиток довільної пам’яті у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 302-310 .
  38. Бегас Л. Д. Використання засобів театралізованої діяльності в корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку. - C. 310-318 .
  39. Боряк О. В. Обгрунтування методики корекції просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки. - C. 318-326.
  40. Гаврилова Н. С. Класифікації порушень мовлення. - C. 327-349.
  41. Гріньова О. М., Кібальна К. О. Корекція самооцінки дітей старшого дошкільного віку з заїканням засобами активного соціально-психологічного навчання. - C. 350-358.
  42. Дідкова Л. М. Актуальні питання стертої форми дизартріі. - C. 359-365.
  43. Кисличенко В. А. Комплексна програма забезпечення логопедичного супроводу сімей, які виховують дитину з порушеннями мовлення. - C. 366-372 .
  44. Конопляста С. Ю. Традиції та новаціїї у розумінні психомовленнєвого розвитку дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. - C. 373-383 .
  45. Марченко І. С. Особливості комунікативної поведінки дітей старшого дошкільного віку з дизартрією при ДЦП. - C. 383-391.
  46. Олефір О. І. Значення уроків читання у формуванні та корекції лексичної складової мовленнєвої діяльності в учнів 2-3 класів із ТПМ. - C. 392-398.
  47. Потапенко О. М. Курсова підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації логопедичних кадрів в Україні У 80-ті роки ХХ століття. - C. 399-406.
  48. Ромась О. Типи порушень голосу у дітей – сучасний погляд. - C. 406-414.
  49. Ружицька Л. І. Особливості розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 414-422 .
  50. Сорочан Ю. Б. Особливості формування синтаксичної структури речення у мовленнєвому онтогенезі у дітей із моторною алалією. - C. 422-429.
  51. Ткач О. М. Залучення батьків до надання корекційної допомоги дітям з ТПМ в умовах класів інклюзивного навчання. - C. 430-437 .
  52. Чередніченко Н. В., Карпенко О. М. Теоретико-методичні засади формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ на уроках української мови. - C. 438-447.
  53. Чорна О. П. Батьки як суб’єкти сучасного комплексного підходу до подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку. - C. 448-455.
2012
Вип. 19(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського