Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2012/103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Добрянський І. Стратегічні напрямки і завдання розвитку освіти у Польщі до 2020 року. - C. 3-8.
  4. ЧеркасоВ В. Вокально-хорова робота на уроках музичного мистецтва як засіб формування естетичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 9-17.
  5. Радул О. Міждисциплінарні зв’язки у вивченні виховання дітей давніх східних слов’ян. - C. 17-26.
  6. Кравцов В., Кравцова Т. Теоретичні засади формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога. - C. 27-35.
  7. Турчак А., Таран І. Формування особистісного ставлення майбутніх учителів до морально-етичних цінностей та перетворення їх в особистісно -моральні переконання в умовах полікультурного середовища. - C. 36-42.
  8. Бабенко Т. Методика діагностики інформаційної культури майбутнього вчителя історії. - C. 42-49.
  9. Бондаренко Ю. Ідеї природовідповідного виховання в німецькій педагогіці кінця XVIII століття. - C. 49-57.
  10. Бондарук Я. Система підвищення кваліфікації: проблеми та перспективи розвитку в післядипломній освіті вчителів. - C. 57-64.
  11. Біла О. Феномен інформаційно-комунікативної мобілізації майбутніх фахівців соціономічної сфери у межахпроектної діяльності. - C. 64-71.
  12. Вечірко М. Дослідна діяльність як засіб формування професійного самовизначення студентів. - C. 72-81.
  13. Вишпінська Я. Вимоги до професійного становлення вчителів музики в історії розвитку музичної освіти на Буковині в ХІХ столітті. - C. 82-90.
  14. Гора О. Методика дослідження рівня сформованості національної ідентичності студентів. - C. 90-100.
  15. Горбенко О. Критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музики. - C. 100-106.
  16. Гусєва Л. Концептуальне мислення як художньо-педагогічна проблема. - C. 106-114.
  17. Гуцало Е. Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів. - C. 114-122.
  18. Демченко Ю. Особливості формування самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики. - C. 122-130.
  19. Дідич г., Гейченко М. Сутність процесу музичного сприймання. - C. 130-140.
  20. Єфіменко С. Психологічні особливості студентського віку. - C. 140-149.
  21. Житомирська Т. Своєрідність полікультурного виховання підлітків Подунав’я у ІІ половині ХХ століття. - C. 149-154.
  22. Захарова О. Туризм – нова перспектива реалізації фізичного виховання у навчальному закладі. - C. 154-165.
  23. Кучай Т. Професійна підготовка перекладачів у Великій Британії. - C. 165-169.
  24. Лісневська А. Актуальні проблеми вищої професійної освіти телевізійних журналістів-репортеров. - C. 169-176.
  25. Лисенко Л. Метод проекту як пріоритетний напрям розвитку творчого потенціалу учнів ЗНЗ. - C. 176-183.
  26. Мачинська Н. Педагогічна освіта як складова становлення майбутнього фахівця в умовах вищого навчального закладу непедагогічного профілю. - C. 183-190.
  27. Набока Б. Організація позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників як психолого-педагогічна проблема. - C. 190-199.
  28. Найдьонова Г. Методичні особливості та педагогічні можливості технології "рівний – рівному” в організації підвищення екологічної компетентності молоді. - C. 199-205.
  29. Назаренко М. Аналіз хорового твору як засіб підготовки майбутнього вчителя музики до хормейстерської діяльності. - C. 205-212.
  30. Негребецька О. Роль іноваційних технологій у сучасній музичній освіті. - C. 212-217.
  31. Непокрита О. Педагогічна ситуація та завдання у процесі професійної підготовки вчителів. - C. 217-223.
  32. Нікітіна О. Сучасні підходи до формування повноцінної навчальної діяльності в умовах компетенізації початкової освіти. - C. 223-230.
  33. Полтавська Н. Підготовка майбутніх учителів до формування духовних цінностей старшокласників. - C. 231-236.
  34. Польщикова В. Особливості навчання аналітичного читання студентів – філологів. - C. 236-243.
  35. Прокопенко Л. Система навчання професійного монологічного мовлення фахівців фізичної культури і спорту. - C. 244-251.
  36. Притюпа О. Значення педагогічних курсів для розвитку природничої освіти Єлисаветградщини початку ХХ ст.. - C. 251-260.
  37. Радул С. Компетентнісний підхід в професійній освіті майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 260-269.
  38. Рябовол Л. Фактичний матеріал у шкільних курсах правознавства. - C. 269-278.
  39. Савченко Н. Освітні аспекти вільного часу. - C. 278-283.
  40. Стрітьєвич Т. Особливості художнього сприйняття на заняттях з образотворчого мистецтва. - C. 284-290.
  41. Стукаленко З. Художньо-педагогічна проблема музично-виконавської майстерності. - C. 290-295.
  42. Тарапака Н., Мартін А. Тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 296-304.
  43. Тимченко С. Активні методи навчання у вивченні професійно орієнтованих дисциплін майбутніми диспетчерами управління повітряним рухом. - C. 304-311.
  44. Ткаченко О. Орієнтовні рівні сформованості етнопедагогічної компетентності вчителя. - C. 311-319.
  45. Торбенко І. Фopмувaння пpoфесioнaлiзму мaйбутньoгo фaхiвця юридичної галузі (кoмпетентнiсний пiдхiд). - C. 319-326.
  46. Уйсімбаєва Н. До проблеми творчої діяльності майбутніх фахівців. - C. 327-332.
  47. Уличний І. Психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення школярів. - C. 332-340.
  48. Фурса О. Тенденції cтворення компетентнісної моделі сучасного фахівця-дизайнера. - C. 340-349.
  49. Чемерис Є. Підвищення інтелектуального рівня майбутніх спеціалістів – випускників. - C. 350-353.
  50. Шандрук С. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами масової інформації в сучасних умовах. - C. 353-358.
  51. Шевченко А. Формування полікультурної компетентності у майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 358-364.
  52. Шинкаренко А. Фінансування вищої школи в сучасних умовах. - C. 365-370.
  53. Шишкіна Т. Педагогічні принципи навчання в конструюванні моделі дидактичних основ формування фахових компетенцій майбутніх банківських працівників. - C. 370-378.
  54. Шишко А. Компетентнісний підхід до навчання перекладу з іноземної мови в економічних ВНЗ. - C. 379-387.
  55. Шишова І. Корекція порушень поведінки дошкільників. - C. 387-395.
  56. Юрчак В. Підготовка майбутнього вчителя музики до музично-теоретичного навчання учнів початкових класів. - C. 395-402.
  57. Язловецька О. Фізкультурно-спортивна діяльність студентів в умовах вищого навчального закладу. - C. 402-410.
  58. Якібчук М. Практичні питання використання системного підходу в педагогічному процесі формування толерантності у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 410-417.
2012
Вип. 103
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського