Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/178<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Радул О. С. Актуальні проблеми виховання в сучасному світі. - C. 12-17.
  4. Біда О. А., Гончарук В. В., Гончарук В. А. Професійна мобільність як фактор професійної успішності сучасного фахівця. - C. 17-21.
  5. Бирка М. Ф. Суспільно-державна зумовленість системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін. - C. 22-25.
  6. Бочелюк В. Й. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційних станів учнів спеціальних закладів освіти. - C. 26-30.
  7. Заблоцька О. С., Ніколаева І. М. Компетентності й результати навчання бакалаврів технології медичної діагностики та лікування: хімічний аспект. - C. 30-35.
  8. Євтух М. Б., Савченко Н. С. Історичні та соціально-економічні умови розвитку технічної освіти в Англії кінця ХІХ – початку ХХ століть. - C. 35-40.
  9. Кучай Т. П., Кучай О. В. Вивчення досвіду США в сфері інклюзивної освіти. - C. 40-43.
  10. Литвин І. І. Специфіка курсу "судові та правоохоронні органи України" у підготовці майбутніх юристів. - C. 43-47.
  11. Литвинова С. Г., Мамута М. С., Рибалко О. О. Моделювання інтерактивних електронних плакатів. - C. 47-52.
  12. Олексюк О. М. Інтегративний підхід до організації освітнього кластера в мистецькій освіті. - C. 52-56.
  13. Орос І. І. Підготовка фахівців із соціальної роботи для людей похилого віку у великій Британії. - C. 56-61.
  14. Растригіна А. М., Клепар М. В. Виховний сегмент професійно-особистісного розвитку майбутнього фахівця-міжнародника. - C. 61-65.
  15. Савченко Л. О., Потапенко О. Б. Проблемний характер пошуку нової освітньої парадигми. - C. 65-70.
  16. Cherkasov V. F. Theoretical-methodological basics musical and pedagogical education. - C. 71-76.
  17. Галімська І. І. Педагогічні технології навчання фізичної культури у льотному вищому навчальному закладі. - C. 76-82.
  18. Єременко Т. Є., Геркерова О. М., Негрівода О. О. Складові професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 82-88.
  19. Гуцало Е. У. Особливості соціалізації молоді в сучасному соціокультурному просторі. - C. 88-93.
  20. Дідич Г. С. Сутність феномену вокально-хорового виховання школярів. - C. 93-97.
  21. Євдокімова-Лисогор Л. А. Зміст підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурного діалогу. - C. 98-103.
  22. Іванова І. Б., Похілько О. В. Проблеми дитячого читання та розвитку української дитячої літератури у вітчизняних наукових працях другої половини ХХ століття.
  23. Капітан Т. А. Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови засобами гри. - C. 108-112.
  24. Кондрашов М. М. Педагогічна підготовка як об'єкт управління якістю освіти майбутніх педагогів. - C. 112-115.
  25. Кононова М. М. Професійний розвиток вчителя-дефектолога: концептуальні підходи до змісту і складників. - C. 115-119.
  26. Куркіна С. В., Журавльов В. М. Професійна компетентність як фактор здатності до праці. - C. 120-125.
  27. Лисенко Л. О. Використання ІТ-технологій при вивченні англійської мови за професійнимспрямуванням. - C. 125-128.
  28. Матрос О. О. Основні засади соціального захисту та соціально-педагогічної інтеграції осіб з інвалідністю в Україні: переваги та проблеми. - C. 128-133.
  29. Мельничук С. К. Психологічний супровід розвитку та корекції впевненості в собі у майбутніх соціальних робітників. - C. 133-138.
  30. Мога Н. Д. Возможности миотонометрии в диагностике физического развития детей раннего возраста со спастическими парезами церебрального и спинального происхождения. - C. 138-143.
  31. Павелків К. М. Пілотажне дослідження ролі іншомовної компетентності у соціальній сфері. - C. 144-148.
  32. Пугач С. С. Педагогічні умови розвитку правової компетенції майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 148-153.
  33. Ракітянська Л. М. Феномен емоційного інтелекту у дискурсі наукового пізнання. - C. 153-157.
  34. Ржевська-Штефан З. О. Самоповага як мотив учбової діяльності студента. - C. 158-162.
  35. Росновський М. Г., Маринченко Є. О. Екологічна компетентність як складова фахової підготовки майбутнього педагога професійного навчання. - C. 162-168.
  36. Сагач О. М. Компетентнісний підхід у світлі парадигми неперервної педагогічної освіти. - C. 168-173.
  37. Семез А. А. Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект. - C. 173-177.
  38. Свещинська Н. В. Формування виконавських навичок у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 177-181.
  39. Стрижаков А. О. Розвиток творчого потенціалу талановитої молоді в умовах сьогодення (на прикладі діяльності культурно-мистецького фонду "Перспектива" м. Кропивницького). - C. 181-186.
  40. Токарєва Т. С. Особливості використання текстового матеріалу на уроці німецької мови. - C. 186-190.
  41. Ципіна Д. С. Застосування знаково-символічного підходу в процесі формування іншомовної компететності студентів економічних спеціальностей. - C. 191-196.
  42. Чубрей О. С. Перспективні концепти підготовки майбутніх учителів географії в європейських країнах. - C. 197-201.
  43. Уличний І. Л. Психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками в процесі профільного навчання. - C. 201-206.
  44. Федотова С. О. Особливості формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку. - C. 207-211.
  45. Багрій Г. В. Пріоритетні напрямки розвитку освіти у сфері енергозбереження та енергоефективних технологій. - C. 212-215.
  46. Ivanenko N. V. Project–based learing as a way to incorporate effective foreign language teaching. - C. 215-219.
  47. Локарєва Ю. В. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва на основі вивчення творчої спадщини композиторів Єлисаветграда-Кіровограда-Кропивницьког. - C. 220-223.
  48. Назаренко М. П. Балетна музика як чинник розвитку інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 223-227.
  49. Негребецька О. М. Мистецька освіта: сутність, стан та основні тенденції розвитку культури особистості. - C. 228-231.
  50. Яненко О. А. Інтерпретація сучасної української пісні в класі естрадного співу. - C. 231-236.
  51. Моргай Л. А. Соціально-виховні та педагогічні ідеї Никифора Яковича Григоріїва. - C. 236-240.
  52. Петренюк Д. А. Зародження коучингу як способу сприяння особистісному розвитку. - C. 241-245.
  53. Анотації. - C. 246-284.
2019
Вип. 178
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського