Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/10(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Hulai O., Shemet V. Innovative pedagogical technologies in degree education of natural-scientific disciplines. - C. 3-7.
- Бахтіна Г. Компетентністний підхід у викладанні вищої математики в технічному університеті. - C. 8-15.
- Величко С. Формування компетентності сучасного вчителя до інноваційної діяльності. - C. 15-20.
- Войналович Н., Волков Ю. Про методи підрахунку комбінаторних об’єктів. - C. 21-28.
- Грушина І. Теоретичні та методологічні основи використання дистанційних технологій в контексті змішаного навчання. - C. 28-34.
- Иваний В., Мороз И., Петренко С., Стадник А. Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу. - C. 35-43.
- Іванова К. Організація самостійної роботи майбутніх учителів у процесі вивчення просторових відношень та геометричних фігур. - C. 43-46.
- Ізюмченко Л. Математична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу "Учитель року–2016". - C. 47-52.
- Кірман В., Швидун Л. Експериментальна апробація технологій моніторингу математичної грамотності. - C. 52-63.
- Олевська Ю., Сидоренков Є. Аспекти сучасної методики викладання природничо-математичних дисциплін у середній школі. - C. 64-71.
- Олексюк В., Олексюк О. Системи комп’ютерного тестування знань учнів: аналіз програмних рішень. - C. 72-77.
- Підліснича Н. Аналіз закордонного досвіду математичної підготовки майбутніх економістів. - C. 77-85.
- Сдвижкова О., Горбатов М., Бугрим О., Тимченко С. Про співвідношення математичного, методичного та психологічного в процесі викладання вищої математики. - C. 86-92.
- Шахіна І., Радомська Т. До питання про впровадження хмарних технологій у навчальний процес. - C. 92-98.
- Shulga S., Velychko S. Virtual experiments in the study of quantum physics. - C. 99-105.
- Андрєєв А. Інноваційна діяльність у навчанні як важливий напрямок у сучасній фізичній освіті. - C. 106-112.
- Бузько В., Єчкало Ю. Можливості використання QR-кодів у навчанні фізики. - C. 112-118.
- Вовкотруб В. Посилення практичної спрямованості робіт фізичного практикуму. - C. 119-123.
- Лукашевич С., Желонкина Т., Никитюк Ю. Методические основы активизации познавательной деятельности учащихся по физике. - C. 124-127.
- Желонкина Т., Лукашевич С., Шершнев Е. Демонстрационный эксперимент в процессе изучения теории механических колебаний и волн на уроке физики. - C. 128-134.
- Збаравська Л., Слободян С., Торчук М., Задорожна Ж. Фізика в системі підготовки майбутніх агроінженерів. - C. 135-141.
- Каленик М. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 141-147.
- Маринов О., Чінчой О. Міжпредметні зв’язки курсу загальної фізики та професійно-орієнтованих дисциплін як засіб формування технічної компетентності студентів. - C. 147-154.
- Подалов М. Разработка лабораторной установки по беспроводной передаче электрической энергии. - C. 155-159.
- Правда М. Експериментальна перевірка теореми Гюйгенса та фізичний зміст поняття "Приведена довжина" фізичного маятника. - C. 159-162.
- Расторгуєва О. Деякі тенденції розвитку методики навчання фізики в середній школі. - C. 163-165.
- Сальник І., Мірошниченко О. Організація експериментально-дослідницької діяльності учнів з фізики через шкільне наукове товариство. - C. 166-172.
- Сірик Е. Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 173-178.
- Слободяник О. Компоненти моделі методичної системи самостійної роботи з фізики учнів старшої школи в інформаційно-освітньому середовищі. - C. 179-189.
- Соколюк О. Діяльність вчителя в інформаційно-освітньому середовищі навчання старшокласників з використанням мережних соціальних сервісів. - C. 189-196.
- Соменко О., Соменко Д. Розвиток пізнавальної активності студентів фізико-математичного факультету засобами інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічних ВНЗ. - C. 197-203.
- Ткаченко В., Дудченко І. Поєднання навчального експерименту і засобів інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні законів механіки. - C. 204-208.
- Токарев П. Використання сучасних апаратних технологій у процесі вивчення фізики в загальноосвітній школі. - C. 209-212.
- Томашевська Г., Сальник І. Запровадження експериментальних методів у процесі навчання спеціальної теорії відносності. - C. 212-217.
- Shevchenko L. Criteria and indicators of efficiency of multimedia application in the process of technological training. - C. 218-225.
- Руденко Т. Сучасні підходи до формування культури здоров'я майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін. - C. 225-230.
- Царенко О. Інтелект-карти в методології інформаційно-технічних засобів навчання. - C. 231-235.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 10(1)
|
|
|
|