Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2014/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Разумовська Н. Р. Теоретичні аспекти професійної підготовки фахівців автомобільно-дорожньої галузі. - C. 3-8.
  4. Жерновникова О. А. Педагогічний процес навчання математики та його закономірності. - C. 8-13.
  5. Чорноус Н. А. Сутність педагогічної взаємодії. - C. 13-19.
  6. Карпенко О. Є. Управління мотивацією професійного розвитку педагогічного персоналу СОС-дитячих містечок Австрії. - C. 19-26.
  7. Корнюш Г. В. М. М. Ланге як педагог очима учнів і сучасників. - C. 26-32.
  8. Перетяга Л. Є. Розвиток фонаційного дихання як один з напрямів у роботі з формування голосової культури. - C. 32-39.
  9. Ямницький О. В. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх практичних психологів. - C. 39-45.
  10. Гремалюк Т. Інноваційні форми й методи викладання німецької мови із застосуванням автентичного музично-пісенного матеріалу. - C. 53.
  11. Шумельчик Л. Б. Засоби формування професійних компетенцій майбутнього гірничого інженера в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 53-61.
  12. Кострубська Т. В. Виявлення рівня стресової напруги професійної діяльності судноводіїв. - C. 61-67.
  13. Томашевська С. А. Особливості функціонування і розвитку сучасної японської сім'ї. - C. 67-74.
  14. Петренко М. Б. Особливості концертмейстерської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 74-82.
  15. Яблонская Т. Н. Ролевая перспектива как целевая направленность педа¬гогической подготовки будущего учителя иностранных языков. - C. 82-93.
  16. Кічук Н. В. Науково-дослідна діяльність у аспекті компетентнісного підходу до професійної підготовки педагогів (західноєвропейський контекст). - C. 93-97.
  17. Барінова Л. Я. Психологічна компетентність як проблема психології особистості. - C. 97-103.
  18. Соцька О. П. Екологія дитинства у сучасній освітній парадигмі: теоретичний аспект. - C. 103-110.
  19. Картель Т. М. Розвиток іншомовних здібностей як основа формування комунікативної компетентності студентів у процесі навчання іноземної мови. - C. 110-118.
  20. Лисак Н. О. Етапи реалізації педагогічної технології, яка сприяє про¬фесійному становленню студентів у процесі взаємодії з викладачами. - C. 118-124.
  21. Лу Чен Фортепианная подготовка будущего учителя музыки украины и китая в контексте транскультурного подхода. - C. 124-130.
  22. Лученцова І. С. Педагогічна практика як засіб адаптації студентів до професійної діяльності. - C. 130-135.
  23. Галіцан О. А. Сучасні аспекти застосування технології проектного навчання у вищих навчальних закладах. - C. 135-140.
  24. Масич С. Ю. Зміст і структура діяльності викладача. - C. 140-146.
  25. Васильєва С. О. Репутація, авторитет, престиж, імідж як складові професійного статусу вчителя. - C. 146-153.
  26. Галіцан О. А. Особливості використання проектних технологій у підготовці майбутніх фахівців-освітян. - C. 153-159.
  27. Колесниченко Н. Ю. Активізація самостійної роботи бакалаврів романо-германської філології у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 159-166.
  28. Кічук Н. В. Напрями організації науково-дослідної діяльності майбутніх учителів-філологів (на базі університетів Іспанії) . - C. 166-171.
  29. Князян М. О. Сучасні підходи щодо організації науково-дослідної діяльності майбутніх учителів-філологів у системі вищої освти західної європи. - C. 171-175.
  30. Хращевська О. О. Художньо-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів та напрям її поліпшення. - C. 175-181.
  31. Попова О. В. Лінгводидактичні аспекти коректного інтерпретування Сегментації потоку мовлення (на матеріалі україномовного та китаємовного жіночого ділового дискурсу). - C. 181-189.
  32. Форостян О. І. Підготовка фахівців з фізичного виховання до спеціальних навчальних закладів освіти. - C. 189-196.
  33. Терзі П. П. Виховання координаційних здібностей у юних футболістів. - C. 196-203.
  34. Тодоров П. І. Соціальна адаптація та інтеграція підлітків з вадами слуху засобами фізичного виховання. - C. 203-209.
  35. Кьон В. В. Становлення методики навчання гри на скрипці в Україні. - C. 209-217.
  36. Вихор В. Г., Пліско В. І. Обґрунтування використання методів навчання в системі підготовки студентів до управління навчальною діяльністю учнів. - C. 217-223.
  37. Наші автори. - C. 223-225.
2014
№ 3-4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського