Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/80(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буклов Ю. М. Українські педагоги про роль традицій у національно-патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 9-12.
  4. Год Б. В. Витоки психопедагогіки вчительської дії в системі духовної освіти Чернігівського колегіуму ХVІІІ ст.. - C. 13-17.
  5. Кохановська О. В. Відображення проблеми природничо-математичної освіти дівчат у навчальних закладах України ХІХ – початку ХХ століття в дослідженнях учених. - C. 17-21.
  6. Мараренко О. І. Етапи становлення релігійної освіти в загальноосвітніх школах Норвегії. - C. 22-26.
  7. Могорита В. М. Діяльнісно-компетентнісна спрямованість пізнавальних завдань шкільного підручника історії. - C. 27-30.
  8. Пилаєва Т. В., Яценко В. В. Інтернаціоналізація вищої освіти: теоретичний аспект. - C. 31-36.
  9. Рябуха І. М. Закладення науково-методичних та загальнопедагогічних основ морської освіти (початок XVIII століття). - C. 37-41.
  10. Світлічна О. О. Толерантність як ціннісна складова полікультурної освіти Канади. - C. 41-45.
  11. Ткач Г. В. Характеристика досвіду авторських шкіл на сторінках періодичних видань (друга половина ХХ століття). - C. 46-50.
  12. Ванівська О. М., Малиновська О. Л., Преснер Р. Б. Класифікація ключових програмних компетентностей як основа оволодіння іншомовною комунікацією. - C. 51-56.
  13. Dido N. D. Communicative skills development in business English teaching. - C. 56-60.
  14. Козьменко О. І. Вплив професійної компетентності викладача англійської мови на формування успішності студента. - C. 61-65.
  15. Романенко О. В. Використання інтернет-ресурсів у навчанні французької як другої іноземної мови мабутніх економістів. - C. 66-70.
  16. Тішкова О. Ф. Причини труднощів під час навчання навичок говоріння та шляхи їх подолання. - C. 71-76.
  17. Бобошко В. І. Питання інтеграції виховного потенціалу сім’ї, школи і громади у державній політиці Великої Британії. - C. 77-81.
  18. Вдовиченко Р. П. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій студентської молоді. - C. 82-86.
  19. Луценко О. І., Мамаєва Л. Т., Кримова Т. М. Особливості статевого виховання старшокласників в Україні та Польщі. - C. 86-90.
  20. Полулященко Т. Л. Педагогічні передумови виховання фізичних якостей учнів в позакласній роботі з фізичного виховання і спорту. - C. 91-96.
  21. Ульянова В. С. Виховання емоційної сфери учнів молодшої школи як педагогічна проблема. - C. 96-101.
  22. Бєляєв С. Б. Компетентнісний підхід до організації професійної підготовки майбутнього вчителя до розроблення й використання педагогічних технологій. - C. 102-106.
  23. Білявець С. Я. Експериментальні заходи щодо впровадження методичної системи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. - C. 106-111.
  24. Василенко К. О. Вплив особистісної зрілості на формування творчого мислення майбутнього викладача хореографії. - C. 112-115.
  25. Гунько Н. О. Системно-синергетичні особливості вокально-методичної підготовки майбутніх педагогів-музикантів. - C. 116-121.
  26. Гурська О. О. Проблеми формування освітньо-інформаційного середовища технічного університету при підготовці майбутніх ІТ-фахівців. - C. 121-127.
  27. Загорулько М. О. Аналіз структури дослідницьких умінь учителя початкової школи. - C. 127-130.
  28. Задорожна-Княгницька Л. В. Дослідження сучасного стану деонтологічної підготовки менеджерів освіти. - C. 131-137.
  29. Зимовець Ю. М. Проблеми викладання сольфеджіо в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 138-143.
  30. Зозуля О. В. Фреймова технологія як засіб оптимізації навчальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 144-147.
  31. Ієвлєв О. М. Наукові підходи до формування професійно-педагогічної мобільності фахівця в умовах магістратури. - C. 147-151.
  32. Калаур С. М. Характеристика організаційно-педагогічних умов, що впливають на готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. - C. 152-156.
  33. Коваленко О. В. Командна взаємодія студентів спеціальностей "Туризм" і "Готельно-ресторанна справа" в процесі формування їхньої професійної компетентності. - C. 157-161.
  34. Кукса Б. В. Комплекс вправ для навчання мотиваційно-цільовому аналізу змісту доповідей майбутніх учителів англійської мови. - C. 161-168.
  35. Левинська І. Б. Структура професійної компетентності майбутнього психолога: теоретичний вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 168-173.
  36. Ліщук І. І. Організаційно-педагогічні умови формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. - C. 174-178.
  37. Маковецька Н. В., Конох О. Є. Можливості застосування дистанційного навчання у підготовці фахівців галузі туризму та готельно-ресторанної справи. - C. 178-182.
  38. Мельничук Ю. П. Педагогічні умови формування проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників та їх експериментальна перевірка. - C. 182-187.
  39. Онищенко М. Ю. До питання про структуру полікультурної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 187-192.
  40. Остапенко А. С. Аналіз наукових пошуків щодо розвитку методичної компетентності вчителя технологій. - C. 192-196.
  41. Петренко В. О. Формування мовної особистості під час підготовки майбутніх економістів до міжкультурної професійної взаємодії. - C. 196-200.
  42. Прокопчук В. Ю. Професійно-особистісні особливості формування професійних якостей майбутніх медиків у процесі фахової підготовки. - C. 200-204.
  43. Романов І. І. Роль та засоби формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх правознавців на заняттях з іноземної мови. - C. 204-209.
  44. Смірнов С. В. Релевантність та акмеологічні процеси в ідеях розвитку військового лідерства. - C. 209-212.
  45. Сорочинська О. А., Ткач Є. О. Структура готовності працівника дошкільної освіти до валеологічної роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 212-216.
  46. Теремінко Л. Г. Особливості професійної діяльності фахівців з інженерії програмного забезпечення в контексті формування готовності до професійної мобільності. - C. 217-222.
  47. Цибульська В. В. Професійно-прикладна фізична підготовка як складова частина фізичного виховання студентів педагогічних спеціальностей. - C. 223-227.
  48. Ящук О. В. Передумови ефективної презентації як виду комунікації в контексті навчання іноземної мови студентів інженерних спеціальностей. - C. 227-232.
  49. Бриндіков Ю. Л., Бриндіков Л. М. Характеристика істерії як різновиду посттравматичного стресового розладу у комбатантів: соціально-психологічний аспект. - C. 233-238.
  50. Зайченко Н. І. Ціннісні аспекти соціального виховання в іспанській педагогічній думці першої третини ХХ ст.. - C. 238-243.
  51. Колосова О. В. Досвід соціалізації незрячих і слабкозорих дітей у роботі освітніх закладів міста Вінниці. - C. 243-247.
  52. Платаш Л. Б. Соціально-педагогічний супровід учнів інклюзивного класу загальноосвітньої школи. - C. 247-253.
  53. Кізім С. С., Куцак Л. В., Люльчак С. Ю. Інтенсифікація професійної підготовки педагогів у закладах вищої освіти засобами мережевих технологій. - C. 254-259.
  54. Шевченко Л. М. Хмарні технології та перспективи їх використання в професійній підготовці вчителів. - C. 259-263.
2017
Вип. 80(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського