Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/81(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Богомолова М. Ю. Соціальний захист дітей у дитиноцентричній концепції В. О. Сухомлинського. - C. 9-13.
- Залуцька Г. І. Освітня діяльність Згромадження Сестер Служебниць Непорочної Діви Марії в Канаді у 1903 – 1967 рр.. - C. 13-17.
- Кулиев Д. К., Асланлы Г. М. Развитие массовой физической культуры и спорта в Азербайджане в 1993 – 2003 гг.. - C. 17-21.
- Морська Н. О., Олексів Г. Д., Шийка О. І. Досвід запровадження болонських реформ у систему освіти Австрії та можливості використання їх в Україні. - C. 22-26 .
- Остапенко А. В. Методичні рекомендації доцента І. Львова щодо викладання логіки у середній школі. - C. 27-30.
- Сай І. В. "Institutio oratoria” ("Повчання оратору") як відображення педагогічних поглядів Марка Фабія Квінтіліана та одна з найважливіших пам’яток для вивчення педагогіки Давнього Риму. - C. 31-34.
- Троцко А. В., Друганова О. М. В. О. Сухомлинський про організацію роботи з дітьми, які мають проблеми в розумовому й фізичному розвитку. - C. 35-40.
- Шихалиева И. В. Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации. - C. 41-43.
- Власенко О. М. Аксіологічна спрямованість предметів гуманітарного циклу в контексті формування системи громадянських цінностей учнів освітнього закладу. - C. 44-47.
- Клибанівська Т. М. Психолого-педагогічні аспекти пізнавальної активності студентів. - C. 48-51.
- Літвінова М. Б. Ігрова методика проведення модульного контролю знань із фізики в технічних університетах. - C. 52-57.
- Нестерова І. В. Особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у контексті інтеграції формування їхніх ключових компетентностей та розвитку суб'єктності. - C. 57-60.
- Силюга Л. П., Іваник С. В. Сюжетні задачі як засіб формування логіко-математичної компетентності учнів початкової школи. - C. 61-64 .
- Тарасенко М. І. Способи підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови. - C. 65-67 .
- Чимшир В. І. Механізм розвитку внутрішньої організаційної системи студента. - C. 68-72.
- Гордєєва К. С., Іванченко Л. П., Іванченко С. Г. Формування відповідального ставлення до здоров’я в студентів факультету фізичного виховання. - C. 73-78.
- Кузьміч Т. О. Аспекти психолого-педагогічного управління закладом загальної середньої освіти як умова успішної соціалізації учнів. - C. 79-83.
- Podcherniaieva N. D. Euroclub in general educational establishment as a center of forming of a tolerant person due to application of a civil education in the establishment (from the experience of the euroclub of Kharkiv specialized school № 73). - C. 84-88.
- Яковлева С. Д. Інклюзивне навчання – нові можливості для дітей із порушеннями психофізичного розвитку. - C. 89-93.
- Алєксєєва С. В. Сучасний погляд на підготовку майбутніх фахівців до розвитку професійної кар’єри в системі дизайн-освіти. - C. 94-98.
- Безсонова О. К. Типологічний портрет особистості молодого педагога дошкільного навчального закладу. - C. 98-102.
- Бондаренко Д. В. Творча самореалізація майбутніх учителів музики. - C. 103-106.
- Бузенко І. Л. Сутність еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 106-110.
- Войтовська О. М. Закордонний досвід професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 110-114 .
- Децюк Т. М., Лєскова Л. Ф. Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект. - C. 115-118.
- Децюк Т. М., Максьом К. В. Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі позааудиторної роботи. - C. 119-122.
- Дубовой О. В. Методика викладання теоретичної складової частини фізичного виховання у студентів спеціальної медичної групи. - C. 123-127.
- Іваній І. В. Теоретичні основи взаємодії фізичної й професійно-педагогічної культури особистості фахівця фізичного виховання. - C. 128-133.
- Іонова І. М., Кирилюк А. В. Навчальна проектна діяльність як засіб професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 134-138.
- Ковальчук І. С. Використання технологій критичного мислення у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищих військових навчальних закладах. - C. 139-142.
- Коренева І. М. Сучасні функції освіти для сталого розвитку. - C. 143-149.
- Лазаренко Л. М. Теоретико-методологічні засади створення сприятливого освітнього середовища для опанування англійською мовою студентами технічних спеціальностей. - C. 149-153.
- Магрламова К. Г. Основні підходи до реформування вищої медичної освіти як визначального чинника системи охорони здоров’я. - C. 154-158.
- Манюк Л. В., Кучумова Н. В. Досвід застосування інформаційно- комунікаційних технологій у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького з метою підготовки до фахової комунікації. - C. 159-163.
- Маятіна Н. В. Акмеологічний підхід у формуванні готовності майбутніх техніків-технологів з технології харчування до професійної самореалізації. - C. 164-168.
- Невзоров Р. В. "Я-образ" пілота як системотвірний і мотиваційний фактор набуття льотних компетентностей курсантами ВВНЗ. - C. 168-173.
- Олексієнко Л. А. Основні методи навчання майбутніх перекладачів в університетах Австрії. - C. 174-178.
- Павлюк Т. Г. Педагогічні умови формування професійної готовності до роботи з персоналом майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 179-183.
- Семенець Л. М., Васильєва Р. Ю., Малинівська Л. І. Організація і контроль самостійної роботи студентів ВНЗ з основ охорони праці та безпеки життєдіяльності. - C. 184-188.
- Стойчик Т. І. Сучасні напрями наукових досліджень з управління якістю підготовки конкурентоздатних фахівців. - C. 188-192.
- Федорова Н. В. Діагностика сформованості когнітивного компонента гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. - C. 192-198.
- Фоменко Л. М. Розвиток пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики як актуальна педагогічна проблема. - C. 198-202.
- Шайнер Г. І. Соціогуманітарний аспект іншомовної підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 203-206.
- Букач М. М. Ритмічність як засіб запобігання девіантності. - C. 207-213.
- Сергієнко Т. М., Медвідь М. М., Черкашин О. Д. Теоретичні основи соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів вищих військових навчальних закладів. - C. 214-219.
- Шевченко Т. Ю. Гендерна компетентність як складова гендерної культури батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. - C. 220-223.
- Власенко С. О., Пеньковець В. І. Технологія моделювання термінових і кумулятивних адаптивних ефектів підготовленості лижників-гонщиків і біатлоністів. - C. 224-229.
- Проць М. З. Нові технології у навчальному процесі: інтерактивна дошка. - C. 230-233 .
- Фефілова Т. В., Саєнко Ю. О. Використання прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках математики у початковій школі. - C. 234-239 .
- Яковишина Т. В., Сарнавська О. В. Педагогічні умови застосування креативної технології "тайм-менеджмент" в умовах вищого закладу освіти. - C. 240-244.
| 2018 | | Вип. 81(2)
|
|
|
|