Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2010/26-27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція

  4. Пальчук М. І. Система професійної підготовки виробничого персоналу в наукових дослідженнях і педагогічній теорії. - C. 6-10.
  5. Стратегія, методологія

  6. Уралов К. Н. Моделирование процесса целевого управления деятельностью образовательных учреждений. - C. 11-14.
  7. Ягупов В. В., Півень Н. М. Методологічні та теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців технічного профілю. - C. 15-21.
  8. Зміст освіти

  9. Андрощук І. В. Принципи відбору і структурування змісту курсу "Організація і методика виховної роботи". - C. 22-29.
  10. Вагіна Н. С. Підготовка вчителів математики з питань реалізації міжпредметних зв’язків геометрії і креслення в умовах комп’ютеризації навчання. - C. 30-35.
  11. Васильєва М. П. Роль деонтологічної підготовки у процесі професійної підготовки сучасного педагога. - C. 36-41.
  12. Горбатюк Л. В. Формирование требований к умениям компьютерно-аналитической деятельности будущих инженеров-педагогов. - C. 42-52.
  13. Долгопол О. О. Організаторські уміння в структурі теоретичної та практичної підготовки менеджерів до професійної діяльності. - C. 53-57.
  14. Дуганець В. І. Удосконалення навчально-виробничої підготовки фахівців аграрно-інженерних спеціальностей. - C. 58-64.
  15. Коваленко Д. В. Актуальність професійно-правової підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 65-70.
  16. Коваленко О. С. Формування структурно-логічного змісту навчання комп’ютерних технологій управління проектами майбутніх інженерів-педагогів. - C. 71-76.
  17. Костюченко М. П. Дослідження проблеми квантифікації й оцінювання особистих знань. - C. 77-89.
  18. Лазарєва Т. А. Структура професійно важливих якостей творчої особистості інженера-технолога. - C. 90-97.
  19. Матюшенко Ю. М. Аналіз видів випробувань обладнання хімічних виробництв у процесі вивчення студентами дисципліни "Типове обладнання хімічних виробництв". - C. 98-104.
  20. Штефан Л. В. Інноваційні процеси як основа формування інноваційних вищих навчальних закладів. - C. 105-111.
  21. Педагогічні технології

  22. Алексеев А. Н., Алексеева Г. В. Уточненное определение закрытой и открытой форм тестовых заданий. - C. 112-118.
  23. Ковальська В. С. Особливості організації ділових ігор у процесі навчання майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 119-124.
  24. Мнушка О. В., Ксензик А. В. Выбор и применение электронных компьютерных лабораторий для электротехнических дисциплин в дистанционном обучении. - C. 125-131.
  25. Недосєкова Н. С. Мультимедійні технології як засіб формування творчої активності майбутніх інженерів-педагогів під час лекцій з виробничого навчання. - C. 132-136.
  26. Олексенко В. М. Співвідношення традиційної та студактивної педагогічної технології в підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. - C. 137-144.
  27. Олійник Ю. С. Основні правила складання якісних тестів для подальшого контролю знань студентів при вивченні дисциплін електроенергетичного профілю. - C. 145-148.
  28. Хоменко В. Г., Павленко Л. В. Проблеми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання комп’ютерних технологій статистичного опрацювання експериментальних даних. - C. 149-155.
  29. Методика навчання

  30. Ашеров А. Т., Сажко Г. И. Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 2- инструментальная. - C. 156-162.
  31. Коваленко О. Е., Тріщ Р. М. Професійна підготовка майбутніх інженерів-педагогів у галузі охорони праці та системи безперервної освіти. - C. 163-169.
  32. Кулешова В. В., Мальована В. В. До проблеми формування управлінських умінь майбутніх інженерів-педагогів при вивченні дисципліни "Менеджмент освіти". - C. 170-174.
  33. Лазарєв М. І., Шматков Д. І. Проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів: сучасний стан та перспективи вдосконалення. - C. 175-179.
  34. Мусхаріна Ю. Ю. Формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя фізичної культури як компонента його готовності до оздоровлення школярів. - C. 180-182.
  35. Нечіпор С. В. Комп’ютерний навчально-методичний комплекс як засіб навчання технології виготовлення одягу. - C. 183-188.
  36. Сіненко Д. В. Експериментальне дослідження процесу набуття навичок пілотування курсантами-льотчиками. - C. 189-193.
  37. Хоменко С. В. Структура методики формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп’ютерних технологій. - C. 194-201.
  38. Хрипунова А. Л. Науково-методичне підґрунтя процесу формування екологічної компетентності майбутніх інженерів – фахівців цивільного захисту. - C. 202-208.
  39. Чуприна Г. П. Результати впровадження методичної системи навчання програмним засобам захисту інформації майбутніх інженерів-педагогів. - C. 209-212.
  40. Професійна психологія

  41. Бочарова С. П., Хохлов В. І. Психологічні аспекти засвоєння понять загальної фізики. - C. 213-219.
  42. Елина Т. А. Отклоняющееся поведение учащихся в учебно-воспитательной работе инженера-педагога в ПТУЗ. - C. 220-227.
  43. Становлення особистості

  44. Дьоміна Ю. В. Розвиток професійної творчості викладачів педагогічних ВНЗ. - C. 228-235.
  45. Зеленська О. М. Аналіз результатів пілотного дослідження щодо визначення рівня сформованості полікультурної компетентності курсантів ВВНЗ. - C. 236-240.
  46. Ремзі І. В. Удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі. - C. 241-247.
  47. Сошенко С. М. Вплив індивідуальних особливостей абітурієнта на результати навчання в процесі довузівської підготовки. - C. 248-257.
  48. Сукачова Г. П. Формування професійного мовленнєвого етикету інженера-педагога при вивченні дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 258-265.
  49. Відомості про авторів. - C. 266-268.
  50. До уваги авторів. - C. 269-270.
2010
№ 26-27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського