Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2014/115<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Алєксєєнко Т. Ф. Осмислення доброчинності як соціального феномену і її виховного потенціалу. - C. 5-7.
- Ананко Т. В. Профорієнтація та її складові. - C. 8-10.
- Ангелова С. О. Материнство як сфера самореалізації жінки. - C. 11-14.
- Андрійчук С. В. Забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації дітей старшого дошкільного – молодшого шкільного віку. - C. 15-19.
- Архипова С. П., Майборода А. А. Акмеологические технологии в профессиональной подготовке будущих специалистов оперативно-спасательной службы гражданской защиты. - C. 20-24.
- Бондаренко З. П. Гувернерство у контексті професійної підготовки фахівців корекційної освіти. - C. 25-28.
- Безпалько О. В., Комар І. М. Нормативне забезпечення права на освіту дітей з обмеженими функціональними можливостями у Великій Британії. - C. 29-31.
- Борисюк С. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи на молодіжній лінії телефону довіри. - C. 32-35.
- Булавенко С. Д. Шляхи формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості в загальноосвітній школі. - C. 36-38.
- Буланов О. М. Професійна-прикладна фізична підготовка у процесі навчання як педагогічна та соціально-економічна проблема. - C. 39-41.
- Виселко А. Д. Про впровадження попереднього підготовчого занурення у курсі ділової англійської мови. - C. 42-44.
- Волківська Д. А. Сучасні підходи до визначення лідерства. - C. 45-47.
- Волковницька Т. М. Робота куратора академічної групи вищого навчального закладу як педагогічна умова професійного становлення майбутніх фахівців. - C. 48-50.
- Гаркуша С. В. Соціально-педагогічні та нормативно-правові підходи до формування здорового способу життя учнів та студентів в Україні. - C. 51-55.
- Гончаренко О. В. Дослідження проблеми виховання хлопчиків і дівчаток у контексті аналізу гендерної політики (на прикладі радянської гендерної політики 1917 – 1955-х рр.). - C. 56-59.
- Грицик Н. В. Моделювання процесу формування культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 60-62.
- Денисова С. П. Компоненти формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в умовах педагогічного коледжу. - C. 63-66.
- Дзюбенко Н. М. Формування економічної культури старшокласників як гарант економічної стабільності українського суспільства. - C. 67-69.
- Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив. - C. 70-73.
- Доропій Н. М. Сім'я як первинний інститут статевого виховання. - C. 74-76.
- Завацька Л. М., Жук О. Ю. Новаторські ідеї К. Д. Ушинського у теорії розумового виховання. - C. 77-79.
- Завацька Л. М. Проблемне поле соціально-педагогічного патронажу в умовах виховного простору загальноосвітнього навчального закладу. - C. 80-83.
- Зайченко Н. І. Соціально-педагогічна підтримка дітей у Мексиці: умови, складові. - C. 84-87.
- Іваненко Л. І. Милосердя як складова цивілізаційного архетипу сучасного школяра. - C. 88-91.
- Калініна О. В. Формування справедливого ставлення до працівників у майбутніх менеджерів-управлінців. - C. 92-93.
- Кирилюк В. М. Умови формування дитячого хореографічного колективу. - C. 94-95.
- Кобилянська Л. І. Соціальний гувернер: теоретико-практичне обґрунтування актуальності професійної спеціалізації соціальних педагогів. - C. 96-100.
- Козерук Ю. В., Козерук Д. В. Ціннісні орієнтації школярів на шляху будівництва власного здоров’я. - C. 101-103.
- Козерук Ю. В, Кузьміна Т. В. Шляхи здійснення особистого вкладу в соціальні проекти недержавних установ. - C. 104-106.
- Козубцов И. Н. Модель диагностирования творческой составляющей методологической компетентности ученого. - C. 107-109.
- Конончук А. І. Професійне самовизначення старшокласників як мета профорієнтаційної роботи соціального педагога ЗНЗ. - C. 110-113.
- Красницька О. В. Показники сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю. - C. 114-118.
- Коваль В. О. Еколого-валеологічна підготовка майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 119-122.
- Красюкова О. С. Заклади опіки як фактор соціального виховання дітей в Криму в середині XIX – початку XX століття. - C. 123-126.
- Макарова Г. Г. Експериментальне дослідження професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ. - C. 127-131.
- Мартинюк Т. А., Чернета С. Ю. Соціально-педагогічні умови ефективного здійснення профілактики вживання психоактивних речовин підлітками. - C. 132-136.
- Марчук М. В. Формування системи суспільної опіки дітей та молоді на Буковині (кінець ХІХ – перша третина ХХ століть). - C. 137-140.
- Махоткіна Л. Б. Діяльність неурядових організацій щодо покращення якості життя дітей-сиріт в Україні. - C. 141-144.
- Микаілов Руслан Паша огли Проблеми соціального виховання в Азербайджанській сім’ї. - C. 145-149.
- Миронюк Є. В., Симонок Д. С. Розвиток соціального інтелекту як складова професійної компетенції соціальних працівників. - C. 150-153.
- Михайленко О. В. Особливості обдарованих дітей як категорії "групи ризику". - C. 154-158.
- Могильний Ф. В. Діагностика компонентів здорового способу життя учнів основної школи. - C. 159-163.
- Нестеренко А. А. Обґрунтування та експериментальна перевірка моделі психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців пожежної безпеки до профілактичної діяльності. - C. 164-167.
- Новгородський Р. Г. Форум-театр як інтерактивна форма профілактики соціальних проблем. - C. 168-171.
- Носко М. О., Адирхаєв С. Г. Динаміка показників психофізичного стану студентів з вадами зору на заняттях фізичного виховання. - C. 172-176.
- Носко М. О., Грищенко С. В. Інформування як основа запобігання торгівлі людьми в Україні та світі. - C. 177-179.
- Носко М.О., Шелупець Л. Г., Багінська О. В., Самоненко С. Б. Удосконалення діагностичного компоненту в процесі реалізації проекту "Школа сприяння здоров’ю". - C. 180-182.
- Острянко Т. С. Аналіз результатів дослідження ефективності організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. - C. 183-189.
- Пасічник Н. О. Динаміка розвитку образного і понятійного мислення у їх взаємозв’язках у учнів молодшого шкільного віку. - C. 190-194.
- Пеньковець О. М. Розвиток філософії освіти в Україні. - C. 195-198.
- Платонова О. Г. Професійне становлення майбутнього працівника соціальної сфери. - C. 199-200.
- Пустовойт Н. М. Формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземної мови як проблема педагогічної теорії та практики. - C. 201-204.
- Раскалінос В. М. Використання рефлексивних задач у формуванні рефлексивної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 205-207.
- Рень Л. В. Медіаосвіта як засіб формування медіакультури учнів. - C. 208-211.
- Скорик Т. В. Освітньо-виховний потенціал дозвілля: від народних традицій до сучасності. - C. 212-216.
- Снітко М. А. Формування безпечної поведінки підлітків в інтернет-мережі як соціально-педагогічна проблема. - C. 217-220.
- Суховєєва Н. М. Реалізація компетентнісного підходу при підготовці майбутніх соціальних педагогів у вищій школі. - C. 221-226.
- Тевкун В. В. Здоров’язбережувальні компетенції – основа професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 227-230.
- Тимошко Г. М. Структурно-змістова специфіка складових організаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 231-235.
- Трофименко М. Ю. Обґрунтування моделі стимулювання майбутнього вчителя іноземних мов до впровадження методик анімаційних технологій на заняттях з учнями основної школи. - C. 236-238.
- Федорець М. А. Метод проектів як ефективний засіб особистісного та суспільного розвитку студентів у навчально-виховному процесі педагогічного коледжу. - C. 239-243.
- Фірсова І. М. Рекламно-інформаційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього соціального педагога. - C. 244-247.
- Чалая Р. Г., Возиян С. В., Коваль В. А., Чалый А. С. Влияние физических нагрузок на функциональное состояние зрительного анализатора. - C. 248-250.
- Чернякова А. В. Стратегії формування соціально безпечного освітнього середовища в контексті реформування загальноосвітньої школи: досвід США. - C. 251-255.
- Чубук Р. В. Проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищій школі. - C. 256-259.
- Чуносов М. О. Аналіз дослідженості проблеми соціально-педагогічной профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх. - C. 260-262.
- Шевцова Ю. А. Представление о гендерных ролях в юношеском возрасте. - C. 263-264.
- Шевчук О. О. Становлення системи педагогічної освіти в Україні та Англії. - C. 265-269.
- Шендерук О. Б. Міждисциплінарне визначення поняття "Педагогічна майстерність". - C. 270-273.
- Юрченко Ю. Д. Державне регулювання у сфері пенсійного страхування в Україні. - C. 274-275.
- Юрченко З. В. Науковий потенціал особистості: психологічні чинники актуалізації. - C. 276-279.
- Янченко Т. В. Проблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 280-284.
| 2014 | | Вип. 115
|
|
|
|