Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2016/141<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андронік Н. П. Труднощі сприйняття та розуміння автентичних поетичних творів з метою організації на їх основі англомовної дискусії. - C. 3-5.
  4. Баклаженко Ю. В. Прийоми та засоби індивідуалізації навчання англійського професійно орієнтованого писемного мовлення студентів немовних ВНЗ. - C. 6-10.
  5. Безлюдна В .В. Законодавчий аспект розвитку іншомовної освіти у ВПНЗ України (кінець 90-х рр. ХХ – початок ХХІ століття). - C. 11-14.
  6. Биконя О. П. Функціональні компоненти діяльності викладача та студентів у самостійній позааудиторній роботі з англійської мови з використанням мультимедійного електронного посібника. - C. 15-17.
  7. Бирюк О. В. Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів. - C. 18-21.
  8. Бичек О. А. Розвиток критичного та творчого мислення майбутніх учителів-філологів у процесі застосування синтетичних видів мистецтва у професійній діяльності. - C. 22-24.
  9. Бобир С. Л. Проблеми іншомовної освіти в епоху глобалізації. - C. 25-29.
  10. Британ Ю. В. Принципи формування професійно орієнтованої читацької компетентності засобами інтернет-ресурсів. - C. 30-32.
  11. Ващило О. В. Принципи побудови підсистеми вправ у межах методики навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення. - C. 33-36.
  12. Володько А. М. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх перекладачів усного послідовного науково-технічного перекладу. - C. 37-43.
  13. Гергуль С. М., Городнича Л. В. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя-філолога. - C. 44-48.
  14. Гурина Н. В. Комунікативні стратегії в професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні. - C. 49-53.
  15. Дацків О. П. Використання прийомів драматизації на заняттях з іноземної мови у педагогічному ВНЗ. - C. 54-57.
  16. Дзіман Г. М. Моделювання змішаного навчання майбутніх інженерів-біотехнологів академічного письма англійською мовою. - C. 58-62.
  17. Dudoladovа А. V. Using podcasts in developing foreign language listening skills. - C. 63-65.
  18. Dudoladovа O. V. Learners’ identity: focus on second language acquisition. - C. 66-68.
  19. Євдокімова-Лисогор Л. А. Модель "Перевернутого класу (Flipped classroom)" у процесі формування МКК студентів економічних спеціальностей. - C. 69-72.
  20. Іванова І. М. Принципи формування у майбутніх фахівців сфери туризму професійно орієнтованої англомовної компетентності в укладанні текстів оглядових екскурсій. - C. 73-77.
  21. Кардашова Н. В. Критерії відбору англомовних подкастів для формування у майбутніх учителів лінгвосоціокультурної компетентності в аудіюванні. - C. 78-82.
  22. Ковальчук О. С. Лінгвометодична характеристика дискурсу спеціальності "Харчові технології". - C. 83-89.
  23. Коргуник Ю. В. Значення іншомовної освіти в процесі інтернаціоналізації освітньої сфери та її роль у формуванні конкурентоспроможних фахівців у глобалізованому суспільстві. - C. 90-93.
  24. Корнєва З. М. Методика формування міжкультурної професійно орієнтованої комунікативної компетентності студентів вищого технічного навчального закладу. - C. 94-99.
  25. Quam Phil Narrative and cultural memory in foreign language studies. - C. 100-103.
  26. Курманова Б. Ж. Лингводидактическая концепция "Языкового портфеля государственного служащего республики Казахстан". - C. 104-108.
  27. Кусаметова Г. К. Использование имидж-кейса в профессиональной деятельности преподавателя английского языка. - C. 109-112.
  28. Мартиненко О. Є. Стратегії подолання труднощів англомовного аудіювання у майбутніх перекладачів. - C. 113-116.
  29. Maslov Y. V. Foreign-language training at tertiary level: in search for the ‘principled eclecticism’. - C. 117-120.
  30. Мацнєва О. А. Удосконалення в майбутніх учителів англійської мови навичок виразного читання з використанням автофонограми. - C. 121-124.
  31. Morgan Ann Creating professional managers for schools in the 21st century. - C. 125-130.
  32. Moroz L. M. The problem of cultivating creativity in the context of international education. - C. 131-134.
  33. Огородник Н. Е. О традициях и новациях в преподавании английского языка будущим морякам. - C. 135-139.
  34. Олійник Т. О. Вплив вікових та індивідуально-психологічних особливостей учнів на вибір навчальних стратегій. - C. 140-144.
  35. Осадча Н. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. - C. 145-147.
  36. Павленко А. Е., Павленко Г. В. Еще раз о проблемах и перспективах становления литературной нормы регионального языка равнинной Шотландии. - C. 148-151.
  37. Панзига О. М. Контроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі. - C. 152-155.
  38. Perry H. R. Teachers of global english on the front line: a case study from Germany. - C. 156-159.
  39. Пинюта И. В. Подготовка будущих учителей иностранных языков к межкультурному общению. - C. 160-162.
  40. Пілішек С. О. Міжкультурне спілкування як складова професійного спілкування іноземною мовою у міжкультурному середовищі. - C. 163-166.
  41. Починок Т. В. Развивающий и воспитательный аспекты обучения межкультурному общению. - C. 167-169.
  42. Сатинова В. Ф. Роль инновационного иноязычного образования в развитии творческой активности специалиста языкового профиля. - C. 170-173.
  43. Смелянська В. В. Використанням JIGSAW reading на початковому етапі навчання іноземної мови у студентів вищої мовної школи. - C. 174-178.
  44. Соловьёва О. А. Когнитивная модель грамматического концепта как основа совершенствования грамматических навыков учащихся. - C. 179-183.
  45. Стеченко Т. О. Структурні компоненти інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. - C. 184-187.
  46. Столяр М. Б. Філософсько-епічна реконструкція античності мовою сучасної культури (за твором С.В. Пролеєва "Єлена Прекрасна: трагедія краси"). - C. 188-191.
  47. Тарнопольский О. Б. Навчання англійської мови майбутніх менеджерів туризму: пролегомени підготовки підручника. - C. 192-195.
  48. Тютюнник О. М. Проблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевича. - C. 196-200.
  49. Федоренко І. С. Методичні засади реалізації групового методу навчання англійського діалогічного мовлення. - C. 201-204.
  50. Phan Duane Cross cultural problems in teaching english and individualism. - C. 205-208.
  51. Черниш В. В. Формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні у майбутніх учителів англійської мови в аспекті рефлексивного підходу. - C. 209-213.
  52. Chugai O. Y. Developing intercultural competence of educators through "Onion" project. - C. 214-215.
  53. Шевкопляс Л. В. Вправи для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. - C. 216-222.
  54. Юцевич І. С. Проблема формування інформатичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. - C. 223-225.
2016
Вип. 141
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського