Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Золотухіна Світлана Трохимівна
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ

ID: 0000660 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0000660


Золотухіна Світлана Трохимівна
(доктор наук)

Дивись також:



Додаткова спеціалізація:
  • 13.00.00 - Педагогічні науки


  • Списки документів формуються автоматично
    на основі електронних ресурсів НБУВ.
    До списків можуть бути включені публікації авторів з подібними іменами або однофамільців

        Праці:

    1. [Д] (1995) Розвиток теорії та практики виховуючого навчання в історії вітчизняної педагогічної думки (IX- XIX ст.)
    2. [Д] (1995) Розвиток теорії та практики виховуючого навчання в історії вітчизняної педагогічної думки (ІХ-ХІХ ст.)
    3. (1994) Розвиток ідеї виховуючого навчання в історії педагогічної думки та в практиці України
    4. (1995) Тенденції розвитку виховуючого навчання
    5. (2006) Педагогічна майстерність учителя
    6. (2007) Громадянське виховання студентів вищих навчальних закладів України в другій половині ХІХ - на початку ХХ століття
    7. (2007) Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми трудових мігрантів
    8. (2013) Розумова самостійність студентів вищих педагогічних навчальних закладів України: теорія і практика
    9. (2014) Діалогове навчання як засіб професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів: історичний аспект
    10. (2015) Педагогіка
    11. (2016) На скрижалях історії Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
    12. (2016) Підготовка батьків до виховання дітей у педагогічній журналістиці (друга половина XIX - початок XX століття): теорія і практика

        Література:

    1. (2008) Сходинками до наукової школи
    2. (2018) Багатогранність науково-педагогічного пошуку професора Світлани Трохимівни Золотухіної

        Наукова періодика:

    1. (2009) Реалізація принципу колегіального управління у вітчизняних університетах XIX століття
    2. (2013) Особливості використання джерельної бази в історико-педагогічних дослідженнях
    3. (2016) Педагоги, реабілітовані історією
    4. (2018) Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок xx – початок xxi сторіч)

        Реферативна інформація:

    1. (2004) Завдання кафедри в контексті розвитку Болонського процесу
    2. (2006) Дослідження вченими Слобожанщини кінця XIX - початку ХХ століття актуальних проблем організації вищої освіти східних регіонів України
    3. (2006) Педагогічна майстерність учителя
    4. (2007) Громадянське виховання студентів вищих навчальних закладів України в другій половині ХІХ - на початку ХХ століття
    5. (2010) Культурно-освітня спадщина вчених Слобожанщини другої половини ХІХ - початку ХХ століття (історико-педагогічний аспект)
    6. (2011) Проблема образу дитини у творчій спадщині С. І. Миропольського
    7. (2011) Проблема професійно-педагогічної компетентності в історичній ретроспективі
    8. (2013) Особливості використання джерельної бази в історико-педагогічних дослідженнях
    9. (2013) Розумова самостійність студентів вищих педагогічних навчальних закладів України: теорія і практика
    10. (2014) Діалогове навчання як засіб професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів: історичний аспект
    11. (2014) Я. Коменський як предмет дослідження С. Миропольським
    12. (2016) Підготовка батьків до виховання дітей у педагогічній журналістиці (друга половина XIX - початок XX століття): теорія і практика
    Подібні імена (у списках можуть бути публікації таких авторів):
    1. Золотухіна Світлана Іванівна (1936–2012) (біологічні науки)
    2. Золотухіна Світлана Трохимівна (педагогічні науки)

     

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського