Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Єльникова Галина Василівна
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ

ID: 0010945 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0010945


Єльникова Галина Василівна
(доктор наук, професор )

Дивись також:



Наукове звання: професор
Додаткова спеціалізація:
  • 13.00.06 - Теорія і методика управління освітою
    • Галузь науки: Адаптивне управління соціально-педагогічними системами

    Пов'язані особи:
      Наукова школа:
    1. Ростока Марина Львівна (1968–) (педагогічні науки) - учень

    Списки документів формуються автоматично
    на основі електронних ресурсів НБУВ.
    До списків можуть бути включені публікації авторів з подібними іменами або однофамільців

        Праці:

    1. [Д] (2005) Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти
    2. [Д] (2005) Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти
    3. (1999) Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні
    4. (2003) Основи адаптивного управління
    5. (2004) Основи адаптивного управління
    6. (2005) Управлінська компетентність
    7. (2007) Студентське самоврядування
    8. (2009) Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи
    9. (2009) Підвищення кваліфікації керівників ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації за очно-дистанційною формою навчання
    10. (2010) Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності педагогічних працівників : Кн. 1.
    11. (2010) Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності педагогічних працівників : Кн. 2.
    12. (2010) Теоретичні і методичні засади моделювання фахової компетентності керівників закладів освіти
    13. (2010) Технології впровадження освітньої політики : Кн. 1.
    14. (2010) Технології впровадження освітньої політики : Кн. 2.
    15. (2011) Всеукраїнський науково-практичний семінар "Система підвищення функціональної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів", 19 жовтня 2011 р.
    16. (2012) Взаємодія суб'єктів управління професійно-технічною освітою: теорія і практика
    17. (2012) Децентралізація управління професійно-технічною освітою
    18. (2012) Децентралізація управління професійно-технічною освітою: теорія і практика
    19. (2012) Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу
    20. (2014) Вплив трансформації ринкової економіки на управління розвитком професійно-технічної освіти
    21. (2014) Методичні основи створення підручника нового покоління для професійно-технічних навчальних закладів
    22. (2014) Управління якістю освіти: досвід та інновації
    23. (2015) Адаптивне управління: прикладний аспект, поширення в освітній системі України : Кн. 2.
    24. (2016) Адаптивне управління розвитком професійної освіти : Кн. 3.
    25. (2017) Адаптивне управління: міжгалузеві зв'язки, науково-прикладний аспект

        Журнали та продовжувані видання:

    1. Директор школи, ліцею, гімназії

        Наукова періодика:

    1. (2009) Деякі питання підготовки керівника навчального закладу на основі розроблення його професійно-кваліфікаційної характеристики
    2. (2011) Технологія адаптивного управління персоналом організації
    3. (2012) Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчання
    4. (2012) Теорія та методика оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу
    5. (2013) Дистанційне навчання кваліфікованих робітників як проблема професійної педагогіки
    6. (2014) Модель підготовки керівників районного і шкільного рівнів до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу
    7. (2014) Особливості управління розвитком професійно-технічної освіти в ринкових умовах
    8. (2015) Закономірності адаптивного управління розвитком професійно-технічної освіти
    9. (2017) 2-й Всеукраїнський форум "Адаптивні системи управління в освіті"

        Реферативна інформація:

    1. (1999) Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні
    2. (2000) Сутність адаптивного управління, його закономірності і принципи
    3. (2003) Основи адаптивного управління
    4. (2005) Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти
    5. (2006) Моніторинг розвитку громадсько-активної школи
    6. (2006) Теоретичні основи адаптивного управління соціальними системами
    7. (2007) Інформація про проведення міжнародної науково-практичної конференції "Адаптивне управління в освіті"
    8. (2008) Закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами
    9. (2009) Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи
    10. (2010) Теоретичні і методичні засади моделювання фахової компетентності керівників закладів освіти
    11. (2011) Система підвищення функціональної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
    12. (2012) Взаємодія суб'єктів управління професійно-технічною освітою: теорія і практика
    13. (2012) Децентралізація управління професійно-технічною освітою
    14. (2012) Децентралізація управління професійно-технічною освітою: теорія і практика
    15. (2012) Організація моніторингу та підсумковий аналіз діяльності керівника загальноосвітніх навчальних закладів
    16. (2012) Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу
    17. (2013) Теоретико-методологічні основи моделювання освітніх систем загальноосвітнього навчального закладу в умовах інноваційного розвитку
    18. (2014) Вплив трансформації ринкової економіки на управління розвитком професійно-технічної освіти
    19. (2014) Управління якістю освіти: досвід та інновації
    20. (2015) Адаптивне управління: прикладний аспект, поширення в освітній системі України : Кн. 2.
    21. (2016) Адаптивне управління розвитком професійної освіти : Кн. 3.
     

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського