Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000000874<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мищенко С. Г. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / С. Г. Мищенко, М. В. Очкас, В. Н. Тимохин // Модели упр. капиталом. Новое в экон. кибернетике: Сб. науч. ст. - 1999. - № 2. - С. 54-70. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства, введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга.При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|