Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000000875<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|