Оліфіров О. Дослідження маркетингової діяльності в глобальних комп'ютерних мережах / О. Оліфіров, Ж. Пророчук // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 71-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Досліджується світовий досвід маркетингової діяльності у комп'ютерній мережі Internet та особливості рекламної діяльності у глобальних мережах у порівнянні з традиційною рекламою в засобах масової інформації. Виділено сім рівнів маркетингової діяльності в Internet. Наведено результати дослідження в Internet радіоринку Донецької області.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"