Збірник наукових праць / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Знання, 1999. - 243 c. - укp.Висвітлено питання формування основ цілісної наукової картини світу у молодших школярів, соціальної відповідальності працівників освіти, психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор у початкових класах. Запропоновано операційно-знаковий підхід до проектування наступності в інтелектуальному розвитку дошкільників і молодших школярів. Розглянуто проблеми вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду на діагностико-прогностичних засадах, перспективи розвитку нових форм організації продуктивної праці старшокласників. Проаналізовано педагогічну свідомість як феномен реальної дійсності та категорію професійної педагогіки. Наведено історичний аспект індивідуального і диференційованого навчання учнів, охарактеризовано стан екологічної активності молодших школярів тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА592362 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|