Квасова Л. С. Изменение парадигмы рекламного сообщения / Л. С. Квасова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 57-58. - Библиогр.: 4 назв. - рус.У період економічної кризи в Україні відбуваються великі зміни парадигм бізнесу, управління, реклами тощо. Старі правила, моделі, ті, що допомагали в організації управління, не спрацьовують за даних ринкових умов. Допомогти подолати цей нестабільний період і виробити свої моделі і підходи може зарубіжний досвід, який не можна сліпо копіювати і пропонувати для України, як догму. Зокрема, в українському рекламному бізнесі стандартні підходи до організації рекламної кампанії, багатомільйонні витрати на телевізійні ролики, ті, що не досягають цільової аудиторії, являють собою актуальну проблему, яку доведеться вирішити. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|