РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000008123<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Квасова Л. С. 
Изменение парадигмы рекламного сообщения / Л. С. Квасова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 57-58. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

У період економічної кризи в Україні відбуваються великі зміни парадигм бізнесу, управління, реклами тощо. Старі правила, моделі, ті, що допомагали в організації управління, не спрацьовують за даних ринкових умов. Допомогти подолати цей нестабільний період і виробити свої моделі і підходи може зарубіжний досвід, який не можна сліпо копіювати і пропонувати для України, як догму. Зокрема, в українському рекламному бізнесі стандартні підходи до організації рекламної кампанії, багатомільйонні витрати на телевізійні ролики, ті, що не досягають цільової аудиторії, являють собою актуальну проблему, яку доведеться вирішити.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського