Перерва П. Г. Комплексне дослідження ринку : Навч.-метод. посіб. для студ. / П. Г. Перерва, С. Є. Лошакова; Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 1999. - 43 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто елементи комплексного дослідження ринку промислових товарів, що складають основу курсового проекту з дисципліни "Маркетинг", яка вивчається студентами економічних спеціальностей. Наведено методику проведення дослідження ринку, а також рекомендації щодо розрахунків основних аналітичних показників, їх аналізу та економічної інтерпретації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52р3-3 + У9(4УКР)421.0,021р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р87851 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|