Ситар І. Д. Лекційно-практична система навчання математики в школі : Навч.-метод. посіб. для вчителів та керівників загальноосвіт. шк., ліцеїв, гімназій, проф.-техн. училищ, серед. спец. навч. закл. / І. Д. Ситар; Закарпат. ін-т методики навчання і виховання, підвищення кваліфікації пед. кадрів. - Ужгород : Закарпаття, 1998. - 113 c. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Розкрито сутність і структуру лекційно-практичної системи, послідовність її запровадження в школі. Узагальнено багаторічний досвід викладання математики лекційно-практичним методом. Подано методичні рекомендації щодо проведення окремих типів уроків: лекцій, семінарів, заліків, інтегрованих уроків, уроків-консультацій і корекції знань. У додатках - методичні рекомендації щодо викладання окремих розділів математики великими блоками з використанням методу укрупнення дидактичних одиниць, тематика та орієнтований зміст залікових уроків з математики у початковій школі, зразки завдань для перевірки знань учнів з даного предмету. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4Укр)21-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА586788 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|