РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ляпин З. Ф. 
Маркетинг в банковской сфере : Учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1998. - 186 c. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Систематизирован материал по целому комплексу вопросов, связанных с организацией маркетинговой деятельности в банковском учреждении. Рассмотрена роль маркетинговой философии в реформировании банковской системы Украины, сущность концепции маркетинга применительно к банковской индустрии. Особое внимание уделено основным этапам ситуационного анализа - анализу рыночных возможностей, конкурентной среды, внутренних возможностей банка, а также отбору целевых рынков. Охарактеризованы вопросы разработки стратегии, политики и тактики деятельности банка в рыночной экономике, планирования комплекса маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592984 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського