Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия / Е. Н. Лисовина // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 170-173. - Библиогр.: 3 назв. - рус.
Розглянуто шляхи організації маркетингового планування на підприємстві. Визначено напрямки його використання з метою ефективного господарювання. Охарактеризовано можливості підприємств у створенні повноцінних маркетингових служб. Запропоновано доцільне поєднання у фінансуванні технологічних і збутових структур підприємства.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"