РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011184<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Радкевич Л.  
Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 85-90. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Містяться основні викладки щодо конкуренції та її принадності і можливостей ефективної праці у ринковому середовищі для фірм-виробників. Розглядається важливість протидії монопольним структурам та основні напрямки конкурентної діяльності фірм, визначаються конкуренції на ринку продавців.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського