Радкевич Л. Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 85-90. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Містяться основні викладки щодо конкуренції та її принадності і можливостей ефективної праці у ринковому середовищі для фірм-виробників. Розглядається важливість протидії монопольним структурам та основні напрямки конкурентної діяльності фірм, визначаються конкуренції на ринку продавців.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"