РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011188<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / О. С. Тєлєтов; Ін-т змісту і методів навчання. - Суми : Собор, 1999. - 148 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглядаються особливості маркетингу у виробничій сфері, організаційної маркетингової діяльності, маркетингового планування, а також проведення маркетингових досліджень. Висвітлюються принципи створення та ведення інформаційних маркетингових систем, просування продукції до споживача, основи інноваційної політики на промисловому підприємстві; дається оцінка ефективності маркетингу на промисловому підприємстві тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592493 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського