Тєлєтов О. С. Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / О. С. Тєлєтов; Ін-т змісту і методів навчання. - Суми : Собор, 1999. - 148 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Розглядаються особливості маркетингу у виробничій сфері, організаційної маркетингової діяльності, маркетингового планування, а також проведення маркетингових досліджень. Висвітлюються принципи створення та ведення інформаційних маркетингових систем, просування продукції до споживача, основи інноваційної політики на промисловому підприємстві; дається оцінка ефективності маркетингу на промисловому підприємстві тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА592493 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|