РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011192<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткаченко Л. В. 
Маркетинг услуг : Учеб. пособие. Ч. 1. Теоретические основы разработки плана маркетинга услуг / Л. В. Ткаченко; Днепропетр. акад. упр., бизнеса и права. - Д., 2000. - 102 c. - Библиогр.: с. 101-102 - рус.

Рассмотрены место и роль сферы услуг в маркетинге, дана их классификация и характеристики. Определена специфика маркетинга услуг, проанализирована система маркетинговой информации и представлены методы маркетинговых исследований. Особое внимание уделено таким составляющим маркетинга, как ценообразование, продвижение услуг, бюджет и контроль.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.10,21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343568 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського