Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c. - укp.Подано матеріали, в яких висвітлено проблеми цінового маркетингу та фандрейзингу в бібліотеках, зокрема, економіки й управління бібліотекою, платних і безплатних послуг бібліотек, стратегічного планування, реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49|Ч73 + У9(4УКР)421.0,021 + Ч734(0/8) к94 я1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601199 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|