РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011194<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Башун О. В. 
Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c. - укp.

Подано матеріали, в яких висвітлено проблеми цінового маркетингу та фандрейзингу в бібліотеках, зокрема, економіки й управління бібліотекою, платних і безплатних послуг бібліотек, стратегічного планування, реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49|Ч73 + У9(4УКР)421.0,021 + Ч734(0/8) к94 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601199 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського