Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 200 с. - рус.Розглянуто теоретичні питання маркетингу, а також досвід реалізації функцій маркетингу у практиці вітчизняних підприємств. Проаналізовано проблеми вивчення кон'юнктури ринку, логістики, управління маркетингом, надано оцінку конкурентоспроможності. Охарактеризовано товарну, інноваційну та комунікаційну політику, товарорух і канали розподілу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|