РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011199<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N2 / ред.: З. Ф. Ляпин; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 1998. - 140 с. - рус.

Освещаются некоторые вопросы инновационной политики предприятий в условиях рынка. Обоснована необходимость выбора маркетинговой стратегии в условиях нестабильности переходного периода, применения маркетинговой философии в практике управления коммерческим банком, а также использования рекламы как инструмента коммуникационной политики предприятия. Представлены рекомендации по организации маркетинговых служб в посреднических учреждениях. Предлагается использование инструментов прямого маркетинга в туристической деятельности, показано формирование товарного ассортимента на предприятиях розничной торговли, а также рассмотрены маркетинговые аспекты организационной культуры управления поведением персонала и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295я73 + У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського