РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011200<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. / ред.: А. Ф. Павленко; Київ. нац. екон. ун-т. Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К.; Ялта, 1999. - 264 c. - укp.

В матеріалах конференції знайшли відображення такі питання: маркетинг як основа комерційної діяльності підприємств; формування та реалізація товарної і цінової політики, мотивація дій споживача; маркетингові дослідження; маркетингова логістика та політика розподілу; маркетингова комунікаційна політика; стратегічні рішення у маркетингу; маркетинг у невиробничій сфері; міжнародний маркетинг; забезпечення фахової підготовки маркетологів та використання їх знань у практичній діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я431 + У010.32 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590585 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського