Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. / ред.: А. Ф. Павленко; Київ. нац. екон. ун-т. Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К.; Ялта, 1999. - 264 c. - укp.
В матеріалах конференції знайшли відображення такі питання: маркетинг як основа комерційної діяльності підприємств; формування та реалізація товарної і цінової політики, мотивація дій споживача; маркетингові дослідження; маркетингова логістика та політика розподілу; маркетингова комунікаційна політика; стратегічні рішення у маркетингу; маркетинг у невиробничій сфері; міжнародний маркетинг; забезпечення фахової підготовки маркетологів та використання їх знань у практичній діяльності тощо.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"