Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 383 c. - Бібліогр.: 158 назв. - у.Розглянуто сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу. Проаналізовано види, принципи і функції маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Викладено теоретичні засади, наведено численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з'явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73
Шифр НБУВ: ВА586450 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|