Скибінський С. В. Маркетинг : Підручник для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Львів. комерц. акад. - Л., 2000. - 640 c. - Библиогр.: 143 назв. - укp.Викладено зміст маркетингу та його роль у сучасному економічному і суспільному житті, питання впровадження маркетингу на підприємствах, управління даною діяльністю, забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві інформацією про макро- та мікросередовища, прогнозування обсягів продажу товарів засобами створення маркетингових інформаційних систем. Особливу увагу приділено розробці інструментів з вивчення поведінки на споживчому ринку центральної фігури - покупця, споживача шляхом виконання спеціальних соціологічних досліджень. Запропоновано методику дослідження товарних ринків і визначення конкурентних позицій товарів на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В343610 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|