РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011204<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скибінський С. В. 
Маркетинг : Підручник для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Львів. комерц. акад. - Л., 2000. - 640 c. - Библиогр.: 143 назв. - укp.

Викладено зміст маркетингу та його роль у сучасному економічному і суспільному житті, питання впровадження маркетингу на підприємствах, управління даною діяльністю, забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві інформацією про макро- та мікросередовища, прогнозування обсягів продажу товарів засобами створення маркетингових інформаційних систем. Особливу увагу приділено розробці інструментів з вивчення поведінки на споживчому ринку центральної фігури - покупця, споживача шляхом виконання спеціальних соціологічних досліджень. Запропоновано методику дослідження товарних ринків і визначення конкурентних позицій товарів на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343610 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського