Слабковський Ю. М. Маркетингова концепція розвитку зовнішньоекономічної діяльності України / Ю. М. Слабковський; Укр. акад. зовніш. торгівлі; "Маркетинг. центр" при Ін-ті соц.-екон. пробл. "Республіка". - К. : ПП "ГНОЗІС", 2001. - 238 c. - Бібліогр.: 141 назв. - укp.Висвітлено особливості формування та розвитку маркетингової стратегії зовнішньоекономічних відносин суб'єктів господарювання України. Проведено макромаркетинговий аналіз економіки розвинених країн (США, Великобританії, Японії, Франції, Німеччини) та України. Визначено роль держави та органів самоуправління у поліпшенні діяльності національного виробника на зовнішньому ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА606724 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|