РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011207<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Слабковський Ю. М. 
Маркетингова концепція розвитку зовнішньоекономічної діяльності України / Ю. М. Слабковський; Укр. акад. зовніш. торгівлі; "Маркетинг. центр" при Ін-ті соц.-екон. пробл. "Республіка". - К. : ПП "ГНОЗІС", 2001. - 238 c. - Бібліогр.: 141 назв. - укp.

Висвітлено особливості формування та розвитку маркетингової стратегії зовнішньоекономічних відносин суб'єктів господарювання України. Проведено макромаркетинговий аналіз економіки розвинених країн (США, Великобританії, Японії, Франції, Німеччини) та України. Визначено роль держави та органів самоуправління у поліпшенні діяльності національного виробника на зовнішньому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606724 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського