Жарлінська Р. Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку / Р. Г. Жарлінська // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 165-170. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто роль маркетингу у забезпеченні необхідною інформацією стратегічного планування підприємства. Досліджено теоретичні аспекти маркетингових інформаційних систем - сутність, призначення, переваги, недоліки, на основі яких запропоновано концепцію інформаційної системи стратегічного маркетингу комерційного банку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|