РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011210<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Алачева А. И. 
Маркетинговая информация в управленческой деятельности предприятия / А. И. Алачева; Донец. гос. коммерч. ин-т. - Донецк, 1998. - 32 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассматривается сущность и особенности использования маркетинговой информации в процессе принятия управленческих решений в торговых предприятиях. Раскрыто содержание системы маркетинговой информации как основы обоснования управленческих решений. Подчеркивается, что совершенствование информационного обеспечения принятия управленческих решений невозможно без использования современных технологий, в частности, информационных.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85232 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського