РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011211<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинговая товарная политика : Учеб.-метод. разраб. / сост.: О. Г. Звездкина; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 1998. - 83 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены различные аспекты товарной политики, применяемой в маркетинге: выведение нового товара на рынок, маркетинговая работа в период "зрелости" товара, удержание и снятие товара с рынка. Проанализированы различные фазы процесса покупки товара, типы поведения покупателей, политика цен и условий продажи и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021-18 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586871 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського