РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011213<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Акиф Аль Зиадат 
Маркетинговий підхід до управління торговельних підприємств / Акиф Аль Зиадат // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано процес виділення маркетингу як ключової функції торговельного підприємства. Визначено найважливіші елементи комплексу маркетингу в торгівлі, розкрито їх сутність. Запропоновано рекомендації з маркетингового управління торговельними підприємствами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського