РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011214<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стрий Л. А. 
Маркетинговое управление на рубеже ХХI столетия: Системное исследование / Л. А. Стрий. - О. : АстроПринт, 2000. - 304 c. - Библиогр.: 42 назв. - рус.

Представлены результаты системного исследования основных направлений развития маркетинга и маркетингового управления на рубеже ХХІ ст. Рассмотрены проблемы современного маркетинга, развития его концепций, каналов и форм. Методом экономико-кибернетического подхода проанализирован процесс маркетингового управления, составлен целевой компонент, построены структурная и системная модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602667 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського