Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 172 c. - Библиогр.: 44 назв. - рус.Определены роль и место маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Значительное внимание уделено процедурам и методам, используемым для накопления, обработки и анализа первичной и вторичной информации, которая характеризует состояние рынка, конкуренции, спроса, общих условий быта, конкурентоспособности товаров. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4укр)421.0,021 я73 + У010.295 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601098 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|