РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011219<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Парсяк В. Н. 
Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 172 c. - Библиогр.: 44 назв. - рус.

Определены роль и место маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Значительное внимание уделено процедурам и методам, используемым для накопления, обработки и анализа первичной и вторичной информации, которая характеризует состояние рынка, конкуренции, спроса, общих условий быта, конкурентоспособности товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4укр)421.0,021 я73 + У010.295 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського