Коноваленко М. К. Маркетинговый анализ рынка научно-технической продукции / М. К. Коноваленко // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 380-384. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Піднесення економіки України неможливе без активної інноваційної діяльності на всіх рівнях управління. З іншого боку, така діяльність пов'язана з ринком інтелектуальної власності. Проаналізовано особливості маркетингової діяльності на ринку науково-технічної продукції та розробку питань методичного забезпечення цієї діяльності. Розглянуто напрями застосування науково-технічної продукції на підприємстві. Досліджено проблему сегментації ринку для визначення покупців інтелектуального продукту. Ця сегментація здійснюється за розрахунком і поетапно. Охарактеризовано форми та процедури маркетингу технологій. Обгрунтовано технологію складання прогнозу ринку товару, а також необхідність подальшого розвитку наукової методології забезпечення маркетингової діяльності на ринках науково-технічної продукції, промислової власності, інновацій та новітніх технологій. Ключ. слова: маркетинговий аналіз, ринок науково-технічної продукції, сегментація, інтелектуальний продукт, ліцензійні платежі, інновації Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|