РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000012175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Заблодская И. В. 
Методические рекомендации по оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятий пищевой промышленности. / И. В. Заблодская // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 183-187. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена матрица оценки эффективности маркетинговой деятельности, позволяющая современным конкурентоспособным предприятиям пищевой промышленности определить, насколько эффективно, своевременно и профессионально применяются те или иные инструменты маркетинга с целью увеличения доли рынка. Приведена укрупненная классификация статей маркетинговых затрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського