Курдюков Б. Ф. Методология вузовской профессиональной подготовки студентов / Б. Ф. Курдюков // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 27-30. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Чітке позначення рівнів активності студента і зміст спрямованості професійно орієнтованого навчання обумовлено визначеними методами. На початковому етапі науково-навчальний матеріал можна засвоїти за допомогою сприйняття, уваги, пам'яті, а на наступному - потрібні уява та творче мислення. Надалі активність студентів підвищується на рівні спільної діяльності та діалогічного спілкування. Сучасна методологія професійної підготовки фахівця в процесі навчання у вищому навчальному закладі повинна грунтуватися на активності студента. Ключ. слова: методология, обучение, студент, качество подготовки специалистов Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|