РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000012384<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коршунов В. И. 
Механизм маркетинговых исследований рынка / В. И. Коршунов. - Х. : Основа, 2000. - 352 c. - Библиогр.: 133 назв. - рус.

Розглянуто теоретико-методологічні питання планування маркетингової діяльності на підприємстві та проведення маркетингових досліджень. Розкрито механізм використання методів, що застосовуються у процесі проведення зазначених досліджень, необхідних для створення інформаційної бази у плануванні маркетингової стратегії. Значну увагу приділено комплексним дослідженням товарів, цін, конкурентів і споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602244 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського