Коршунов В. И. Механизм маркетинговых исследований рынка / В. И. Коршунов. - Х. : Основа, 2000. - 352 c. - Библиогр.: 133 назв. - рус.Розглянуто теоретико-методологічні питання планування маркетингової діяльності на підприємстві та проведення маркетингових досліджень. Розкрито механізм використання методів, що застосовуються у процесі проведення зазначених досліджень, необхідних для створення інформаційної бази у плануванні маркетингової стратегії. Значну увагу приділено комплексним дослідженням товарів, цін, конкурентів і споживачів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА602244 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|