Коверга А. В. Многоуровневый маркетинг как фактор повышения эффективности производства / А. В. Коверга // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 105-106. - рус.
Розглянуто сутність та показано переваги багаторівневого способу розповсюдження товарів і послуг у порівнянні з існуючими методами.
Шифр НБУВ: Ж69571Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"