РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000012741<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гузь Н. Г. 
Моделирование маркетинговых решений в управлении производством / Н. Г. Гузь, А. Г. Ремпель; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 24 c. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассматриваются концептуальные вопросы выбора маркетинговых решений на предприятии, модели потребительского выбора, моделирование интересов потребителей и производителей продукции. Представлены также структурно-логическая модель выбора видов рекламы и модель выбора варианта сегментирования потребительского рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85483 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського