Овсянкіна Л. Моральний вимір ринкової економіки / Л. Овсянкіна // Людина і політика. - 2000. - № 5. - С. 62-66. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Вивчено категорію моральних цінностей суб'єктів ринку та досліджено феномен ринку не тільки з точки зору його доцільності, а й співвідношення в ньому критеріїв економічної ефективності та моральності. Наведено точки зору різних дослідників. Зазначено, що моральність є необхідною умовою ефективного функціонування ринку та виявляється у повазі до чужої власності, у встановленні моральних меж конкуренції, в економічній свободі. Ключ. слова: мораль, ринок, конкуренція Індекс рубрикатора НБУВ: Ю703.63 + Ю773
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|