Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000013355<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мазаракі А. А. Міжнародний маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 306 c. - укp.Висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу. Охарактеризовано діяльність маркетингових компаній в Україні. Детально проаналізовано економічні процеси в країнах з перехідною економікою. Значну увагу приділено макро- і мікросегментації міжнародних ринків, особливостям формування товарної програми, процесу планування, ціновій політиці та експортній стратегії. Визначено конкурентоспроможність країни та фірми на зовнішньому і внутрішньому ринках. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601481 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|