Наука і сучасність : Зб. наук. пр. Ч. 1 / ред.: М. І. Шкіль; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 238 c. - укp.Визначено та обгрунтовано педагогічні задачі як компонент системи психолого-педагогічного проектування, висвітлено закономірності та принципи дидактичної інтегрології в сучасній педагогіці. Розглядаються лінгводидактичні підходи до функціональної сфери української мови, показано педагогічну ефективність технології модульно-рейтингового навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя. Особливу увагу приділено відображенню філологічних питань: комплексної валентності дієслів з семантикою створення об'єкта, дипломатичного підстилю української мови, специфіці вияву категорії числа речовинних іменників, складу та структури лексико-семантичної групи прикметників на позначення смаку тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В342564 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|