![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000015733<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Махмудов Х. З. Обурунтування витрат на рекламу / Х. З. Махмудов // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 3. - С. 45-47. - укp.Висвітлено методичні підходи до визначення витрат на рекламу, залежність обсягу витрат від інтенсивності реклами, неможливість шаблонного визначення кошторису реклами, планування фінансування реклами відносно товарних груп і за рівнем цін. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|