Гальченко В. Н. Определение обучающего эффекта упражнений на основе сопоставительного анализа операционального состава действий / В. Н. Гальченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 31-34. - Библиогр.: 4 назв. - рус.
Проаналізовано граматичні вправи з точки зору їх навчального ефекту, що трактується як адекватність дій студентів реальним комунікативним завданням. Запропоновано алгоритм розв'язання граматичних вправ. Порівняно традиційні класичні вправи та ті, що побудовані на системно-діяльнісному підході.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"