Кус А. Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вузів / А. Кус; Пер.: А. Ф Павленко, В. П Пилипчук. - К. : Нічлава, 1999. - 223 c. - Бібліогр.: 105 назв. - укp.Розглянуто основні проблеми політики збуту, зміст сучасного поняття маркетингу. Охарактеризовано види, а також шляхи вибору цільових ринків збуту. Висвітлено питання планування маркетингу, його основні види та інструменти. Проаналізовано вимоги і форми організації маркетингу (функціонально-орієнтована, регіонально-орієнтована та об'єкт-орієнтована маркетинг-організація, продукт-менеджмент, менеджмент груп споживачів), маркетинговий контроль, а також важливі аспекти міжнародного маркетингу та маркетингу засобів виробництва. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У529.0-59 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА588485 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|