РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000016873<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цвігун В. Ф. 
Основні проблеми формування сучасної стратегії маркетингу в Україні / В. Ф. Цвігун, Л. В. Сокол // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту. - 2000. - Вип. 7. - С. 206-210. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено передумови, які викликали необхідність переходу до сучасної маркетингової концепції управління, пов'язані з тенденціями розвитку виробництва і збутом продукції. Розглянуто нові форми організації ринків і підприємництва на даному етапі розвитку економіки, а також розкрито маркетингову політику великих західних фірм і США. Оцінено ситуацію, яка склалася для західних виробників на ринках України та країн СНД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)21 + У9(4Укр)421.0,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69948 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського