Цвігун В. Ф. Основні проблеми формування сучасної стратегії маркетингу в Україні / В. Ф. Цвігун, Л. В. Сокол // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту. - 2000. - Вип. 7. - С. 206-210. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено передумови, які викликали необхідність переходу до сучасної маркетингової концепції управління, пов'язані з тенденціями розвитку виробництва і збутом продукції. Розглянуто нові форми організації ринків і підприємництва на даному етапі розвитку економіки, а також розкрито маркетингову політику великих західних фірм і США. Оцінено ситуацію, яка склалася для західних виробників на ринках України та країн СНД. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)21 + У9(4Укр)421.0,021
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69948 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|